پیرو پست یکی مونده به قبلD: یکمی از خودم فاصله گرفتم،خودمو در معرض قضاوت خودم قرار دادم، فکر کردم اگه کس دیگه ای اعمال منو انجام میداد چه فکری راجع بهش میکردم، خودم شدم قاضی خودم و درباره خودم حکم صادر کردم:
# لطفا پست نباشید
تنفس اعلام می شود..
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70