ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76
روزت بستودم و نمیدانستمشب با تو غنودم و نمیدانستمظن برده بدم به خود که من من بودممن جمله تو بودم و نمیدانستم "مولانا" یادت هست؟؟؟...ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91
امروز برای ناهار غذای دیروزو خوردم، خیلی بی مزه بود در حالی که دیروز وقتی باهم میخوردیمش خیلی خوشمزه بود، شگفتا! وقتی تو خونه نیستی هیچی بهم نمی چسبه حتی چایی..
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75