یادت هست؟؟؟

خرید بک لینک
من آدم درونگرایی هستم، یعنی هر اتفاقی بیوفته برام، در هر موقعیتی که باشم، اگه غمگین باشم، اگه مضطرب باشم، اگه کسی منو ناراحت کرده باشه، اگه مشکلی داشته باشم میتونم به خودم تکیه کنم، درون من دنیای بی ا یادت هست؟؟؟...ادامه مطلب

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:51

اگه بتونم در مقابل این دلتنگی کشنده بررسی از مرجع مقاومت طبق کپی رایت کنم یه تصمیم عاقلانه برای زندگیم میگیرم...




یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:51

دل گم شد و در ره الاهی اِستاددر بادیهٔ نامتناهی اِستادهان ای دل بیقرار! عمری رفتیتا چند روی تو چون نخواهی اِستاد "عطار نیشابوری" یادت هست؟؟؟...ادامه مطلب

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45

روزت بستودم و نمیدانستمشب با تو غنودم و نمیدانستمظن برده بدم به خود که من من بودممن جمله تو بودم و نمیدانستم "مولانا" یادت هست؟؟؟...ادامه مطلب

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45

امروز برای ناهار غذای دیروزو خوردم، خیلی بی مزه بود در حالی که دیروز وقتی باهم میخوردیمش خیلی خوشمزه بود، شگفتا! وقتی تو خونه نیستی هیچی بهم نمی چسبه حتی چایی..


یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45

صفحه بندی