امروز برای ناهار غذای دیروزو خوردم، خیلی بی مزه بود در حالی که دیروز وقتی باهم میخوردیمش خیلی خوشمزه بود، شگفتا! وقتی تو خونه نیستی هیچی بهم نمی چسبه حتی چایی..
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45