تا کی آخه!؟

خرید بک لینک

این یه کارم نمیتونی درست انجام بدی؟ تا کی باید من کمکت کنم؟ پس بالاخره کی می خوای رو پای خودت بایستی مستقل شی! واقعا که!

+مکالمه من با جاروبرقی که بعد جارو کردن سعی داشتم با فشار پا روی دکمش سیمشو جمع کنم که جمع نمی شد و مجبور شدم با دستم سیمشو هل بدم تو D:

خل نشدم از تنهایی، هر وقت تنهام با وسایل خونه حرف میزنم :)))

نخند.

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 17:45

صفحه بندی