برای قضاوت در مورد دیگران باید خودتو تو موقعیت اونا قرار بدی و از چشمای اونا همه چیو ببینی، اما برای قضاوت خودت باید از خودت فاصله بگیری بایستی و اعمالتو موشکافانه نگاه کنی، وقتی درگیر زنذگی هستی،وقتی غرق آرزوها و رویاهاتی،وقتی دچار عادت شدی،یکم از خودت فاصله بگیر،خودتو ارزیابی کن، قبل از اینکه بذاری از خودت حالت بهم بخوره، راهتو پیدا کن...
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76