دلدار

خرید بک لینک

شاید مهمترین نقطه ضعف من توی زندگیم اینه که خیلی زود به همه چیز و همه کس تو اطرافم دل میبندم،همه اطرافیانم،شهری که توش زندگی میکنم،آب و هواش،محله مون،حتی بعضی از کسایی که اصلا ربطی به من ندارن،طوری که حتی دیدن این آدما،شنیدن صداشون میتونه آرومم کنه،شاید از دید خیلیا این یه نقطه ضعف نباشه،ولی از دید من دل بستنی که باعث دلتنگی بشه بهت آسیب میزنه ،خیلی زیاد...

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:29

صفحه بندی