چو ایران نباشد تن من مباد...

خرید بک لینک

هرکسی یه استدلالی داره،یکی میگه برام مهم نیست ،یکی میگه فساد تو کشور زیاد شده،یکی میگه کشور برای ما چیکار کرده که بخوام برم،ولی من رفتم،هر سالم میرم و دلیل محکمی هم دارم،از ته قلبمم این کارو میکنم،میرم راهپیمایی چون کشورم رو دوست دارم...

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 4:55

صفحه بندی