قدرنشناسی یا قدرشناسی؟؟؟

خرید بک لینک
انصاف هم خوب چیزیه , هر مسابقه ای یه سرش برده و یه سرش باخت , نباید وقتی ورق برگشت و انتظارات ما براورده نشد همه عملکرد یه مربیو زیر سوال ببریم.
نباید فراموش کنیم این همون مربی بود که مارو قهمان جام جهانی کرد, قهرمان گرندپریز کرد, مدال طلای المپیکو گرفت , همه بازیکنش رنکای اول دنیارو داشتن...
زحمتتاتو فراموش نمیکنیم بیژن مقانلوی عزیز...

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1395 ساعت: 18:48

صفحه بندی