انصاف هم خوب چیزیه , هر مسابقه ای یه سرش برده و یه سرش باخت , نباید وقتی ورق برگشت و انتظارات ما براورده نشد همه عملکرد یه مربیو زیر سوال ببریم.نباید فراموش کنیم این همون مربی بود که مارو قهمان جام جهانی کرد, قهرمان گرندپریز کرد, مدال طلای المپیکو گرفت , همه بازیکنش رنکای اول دنیارو داشتن...
زحمتتاتو فراموش نمیکنیم بیژن مقانلوی عزیز...
یادت هست؟؟؟...
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1395 ساعت: 18:48