نومن ببعض و نکفر ببعض

خرید بک لینک

خیلی جالبه اکثر ماها ادعامون گوش فلکو کر میکنه اما وقت عمل که می رسه هزارتا بهانه داریم تا کار نکنیم ,انواع و اقسام کارارو پیش می کشیم تا اون کار اصلی و سخت و مهمو انجام ندیم ,بدون توجه به اولویتامون کارایی میکنیم که اصلا شاید مهم نباشن و انجام ندادنشون ضرری بهمون نرسونه.

نمونش همین اصلای رو زمین مونده قانون اساسیه , اونوقت میایم یکی از این بندارو از اون زیر میکشیم بیرونو براش قانون تصویب میکنیم و انگار نه انگار که بندای مهم دیگه ای هم هستن که اجراشون مهم و حیاتیه و هر کدوم دردی رو از جامعه دوا میکنه.

اضافه کردن یه روز تعطیل دیگه به بهانه اینکه تو قانون اساسی ذکر شده یکم آدمو به فکر وا میداره ,چقد ما ملت راحت طلبی هستیم , یکی به فکر قوانین رو زمین مونده باشه ...

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1395 ساعت: 18:48

صفحه بندی