یادت هست؟؟؟
متن مرتبط با «کاش بودی میدیدی» در سایت یادت هست؟؟؟ نوشته شده است
کاش میدیدی...
دیروز یکی تو چشام نگا کرد و بهم گفت تو خیلی مقاومی ؛خیلی دلچسب بود واسم.
کاش
تو بهم می گفتی......
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
یا عماد من لا عماد له
نهضت مقاومت
بیقرار
همه او
!every thing is disappointing without you
media or no media
تا کی آخه!؟
مثلثات زندگی
بند بند
نوتیفیکیشن